Czym są linki sponsorowane?
Linki sponsorowane to proste reklamy tekstowe w ramach wyników wyszukiwania Google, które pokazują nam się przed i po wynikach organicznych. Jest to najpopularniejsza i najprostsza metoda reklamy w ramach Google AdWords oparta o proste zasady rozliczania PPC (Pay Per Click). Reklama wyświetla się jedynie osobą, które wyszukują produktu lub usługi, którą oferujesz, a także na słowa kluczowe na które kierujesz swoje reklamy. Naszym zadaniem jest tak utworzyć reklamę, abyś płacił najmniej za pojedyńcze kliknięcie z jednocześnym zwiększeniem konwersji.
Skuteczne kierowanie linków sponsorowanych
Kampanie linków sponsorowanych są tworzone i optymalizowane za pośrednictwem konta w systemie AdWords. Odpowiednie ustawienie kampanii pozwala na precyzyjne docieranie do klientów, którzy w danym momencie wyszukują fraz związanych z listą słów kluczowych oraz reklamą. Poszerzone ustawienia reklam pozwalają na kierowanie ich z uwzględnieniem płci, wieku, lokalizacji, zainteresowań. Reklamy możesz wyświetlać przez cały czas lub z uzględnieniem ważnych dla Ciebie dni tygodnia lub określonych godzin w ciągu dnia. Dzięki temu tego typu reklamy mają szansę dotrzeć do odpowiednich odbiorców w czasie, kiedy będą oni najbardziej skłonni do zapoznania się z ofertą i dokonania zakupu. Dobrze sprecyzowany cel pozwala określić grupę docelową, a wkaźniki aktywności pokazać, w których godzinach i jakich dniach najlepiej wyświetlać reklamy. Dobrze opracowany plan pozwala zaoszczędzić pieniądze i zwiększyć zwrot z nakładów wpłacanych na reklamę.